#1 Skrevet Januar 23, 2013 Har søkt i forumet på flutter, men synes ikke jeg får det svaret jeg er ute etter. Har bytta ut den orginale resirk ventilen da den var busted. Fikk tak i en ventil fra Biltema. Bruker den med den mellomste fjæra. Kan komme et par slag før "utløsning"... Har testet alle 3 fjærene som fulgte med ventilen, og den midterste er den med minst "knussel". Det jeg lurer på er om jeg kan eliminere denne flutter lyden helt? Det er org turbo, kaldluft inntak fra 034, ny O2 sensor, ny N75 ventil, oppgraderte vakum og trykk slanger. Med den orginale resirken var det ikke flutter, men må jeg virkelig bruke den orginale delen for å slippe flutter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Kan denne tråden være til hjelp? http://forum.vacn.no/showthread.php?217757-Hvordan-fjerne-Turbo-chatter-flutter-på-Forge-007-DV 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Du kan sette inn Original Luftfilterboks igjen. Kan garantere at du 100% IKKE får noen mere effekt med åpent filter/"kaldluft inntak fra 034" enn med org luftfilterboks. Samt med luftfilterboks slipper du lyden. Eventuellt kan det være mulig du har satt ventilen feil vei? Men du vil uansett få en lyd av at bilen dumper luft, så lenge du har åpent filter. Og jeg regner med at med "Busted" så mener du Ødelagt som det heter i Norge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Monterte ventilen slik, og da ble "Bob's my uncle";) Ventilen sto motsatt vei da jeg fikk bilen. Lærer så lenge man lever: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2013 Du kan sette inn Original Luftfilterboks igjen. Kan garantere at du 100% IKKE får noen mere effekt med åpent filter/"kaldluft inntak fra 034" enn med org luftfilterboks. Samt med luftfilterboks slipper du lyden. Eventuellt kan det være mulig du har satt ventilen feil vei? Men du vil uansett få en lyd av at bilen dumper luft, så lenge du har åpent filter. Og jeg regner med at med "Busted" så mener du Ødelagt som det heter i Norge? Feil vei var det. Busted = ødelagt. Det ser så kult ut med 034 inntaket:cool: - - - Updated - - - Kan denne tråden være til hjelp? http://forum.vacn.no/showthread.php?217757-Hvordan-fjerne-Turbo-chatter-flutter-på-Forge-007-DV Var innom den ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2013 Du kan sette inn Original Luftfilterboks igjen. Kan garantere at du 100% IKKE får noen mere effekt med åpent filter/"kaldluft inntak fra 034" enn med org luftfilterboks. Samt med luftfilterboks slipper du lyden. Dette regner jeg med du kan dokumentere? Bremset i samme benk, på samme dag med de 2 forskjellige oppsettene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...