#1 Skrevet Januar 23, 2013 Har denne midt konsollen, og vurderer og montere setevarmere, men må ha inn to knapper til, noe som det overhode ikke er plass til. Kan jeg ta ut denne oppbevaringsboksen(som er ubrukelig) og sette inn knapper der? Eller må hele rammen byttes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Mulig jeg har ramme om det trengs. Får ikke sjekka før tidligst i morgen ettermiddag, la meg vite om jeg skal sjekke ut hva denne bilen hadde. Har hele midtkonsollen liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Om den må byttes, så må jeg ha den rammen som knappene dyttes inn i, tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2013 Hvis det er som på B4 og C4 så bytter du ut selve rammen med en som har "full rekke". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 23, 2013 Skal se på den om du ønsker det. Men som sagt, får det ikke til riktig enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...