#1 Skrevet Januar 23, 2013 (endret) Hei Selger mine Bentley felger. Jeg har to sett så jeg ønsker å selge minst ett sett av. Jeg brukte på bilen min både to sett forrige sesong. 5 spoke felgene ble lakkert til sølv pearl grå farge 2 uker siden så de er som nye. Både to settene er i veldig god tilsnand, og de er runde. 19" mulliner, kantene er heltpolert og lakkert med klar lakk, alle 72 skruer er OEM BBS av titanium - Felgene er i TOP tilstand uten skader. Mer bilder kan jeg legge til av løpet av uka eller neste uke, fordi akkurat nå er felgene ikke hjemme... både to settene er til salg komplett, med senterkaps, ventiler etc. de ble lakkert med vanlig farge, ikke pullverlakk Bentley mulliner 16 000 kr 9x19 ET 41 Tlf : 46 37 70 47 dessverre har jeg bare mobilbilder nå, men jeg skal legge til bedre bilder snart. [ATTACH=CONFIG]188709[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]188710[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]188863[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]188864[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2013 (endret) [ATTACH=CONFIG]189091[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]189092[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]189093[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]189094[/ATTACH] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2013 (endret) Opp mulliner forsatt til salg. Nye bilder kommer på søndag:) Jeg vil legge til mer bilder i morgon .. alle fire felger er uten skader og i TOP tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2013 (endret) Bump Felgene er i TOP tilstandstand, kantene er nypolert. De er klar til neste sesong Evt. jeg har også dekk men bare tre stk Fulda Excellero 225 35 19 hvis er noen interessert... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...