Anbefalte innlegg

Skulle hatt noen nye felger til vogna, men er veldig usikker på hva jeg skal ha..

Sett på noen zito wp 111 felger, 8,5x19" og 9,5x19". Har også lyst på noen med feit kant!

Noen som har noen innspill i hva jeg burde velge og ikke velge?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

smaken her vil jeg si er som baken. finn heller de felgene du synes er tøffe og sett på dem.

 

personlig synes jeg rs6 gen 1 i 19" er utrolig pent på passten

ellers så er jeg veldig glad i felgeruten kant ettersom de da virker større.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

smaken her vil jeg si er som baken. finn heller de felgene du synes er tøffe og sett på dem.

 

personlig synes jeg rs6 gen 1 i 19" er utrolig pent på passten

ellers så er jeg veldig glad i felgeruten kant ettersom de da virker større.

 

Rs6-1 som sitter på nå :)

Er fårsjåvidt enig med deg der, liker felger som er konkave.. Syns de virker større da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

AEZ Ultra og OZ Opera synes jeg passer fint på Passat 3bg. Begge har vel gått ut, men er sikkert mulig å få tak i brukt. AEZ er 9x20 ET40, OZ er 8,5 og 9,5x20 ET35/43, begge med 225/30, akkurat passe dimensjon :)

P3210027_paint.jpg

Passat med AEZ Ultra 2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du selge rs6ene? Eventuell pris og stand?

Svar på pm :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Espen, Zito WP111 gikk ut tidlig i 2012 så jeg må beklage å si at jeg tror det er litt vanskelig å få tak i disse nå :/ Vi har prøvd hardt ! :D

 

Ellers skal jeg ikke reklamere for hardt i disse postene så jeg skal ikke komme med tips her, men ta gjerne kontakt om jeg skal vise deg stilige felger som ikke gjør deg konkurs :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke fra Norsk leverandør, kan hende noen sitter med de på lager om de sliter med å selge dem, men de har ikke vært å få kjøpe inn på snart et år :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har levert flere sett med Zito WP111 i år, begrenset hva som er igjen med 5 x 112 boltsirkel nå men det kommer mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brock b1 - Morten øiamo ? Style!

Oz ophera

Mandrus emil

Kleeman

 

Det er i alle fall det jeg kune tenkt meg:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.