Anbefalte innlegg

Prøvde de nye sommerfelgene som jeg kjøpte i vinter, men har ikke prøvd dem føre nå. Testet først bak her om dagen, da det ser ut som det akuratt bli flush med buen, så testet jeg foran dag, å ser her at de går enda mere utenfor, med tanke på høy impress (Om det var det, det het).

Det jeg er litt usikker på da, er om dette går innafor buen når bilen slippes ned noen cm? Trodde ET42 var ganske kurant på Golf 6.

 

Str. på felgene er 19x8.5.

 

Noen som har bilde av ET42 på Golfen sin heller har erfaringer med dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null stress.. når du senker så gjemmer de seg under :)

Jeg godkjente den dimensjonen på min gamle golf i skien(Golf V stv, samme plass som Golf VI)

Så byttet jeg til noen bentley felger og da kjørte 9x19Et45 forran og 9x19 Et41 bak. 225/35 hele veien..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null stress.. når du senker så gjemmer de seg under :)

Jeg godkjente den dimensjonen på min gamle golf i skien(Golf V stv, samme plass som Golf VI)

Så byttet jeg til noen bentley felger og da kjørte 9x19Et45 forran og 9x19 Et41 bak. 225/35 hele veien..

 

Tusen takk for svar! :) Håper de glir pent innafor.. Litt kjedlig å subbe opp buene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må jo "selvfølgelig" ta vekk skruen på forskjærmen og vippe feste litt opp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Null stress som Moen sier! Kjørte det samme på min Mk5 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konge :)

Da regner jeg med jeg må ha på en spacer bak for og utligne :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.