#1 Skrevet Januar 23, 2013 (endret) Har byttet xenonpærer på min Audi A8, 2005 mod, med org. xenon. Har RIKTIGE pærer, samme som sto i, bare Osram, D2S. Gikk forsåvidt greit å få de gamle ut, vred ballasten for å få den av, satte i ny pære, og får FA.... ikke ballasten på igjen. Pæra er identisk, så jeg forstår ikke hva det kan være. Mulig jeg må ta ut lykta å sjekke i verste tilfelle. Pæra sitter riktig i ift. sporene der, fjærlåsene ser riktig ut å. Er det noe hokkus pokkus med dette?? Noen med samme erfaringer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Sikkert samme system som a3 jeg hadde før med d2s, er et mareritt og få det samme igjen. Men bare å prøve så går det nok til slutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Ledningen kan ikke sitte i ballasten når du monterer.. Er en funksjon der som gjør at det ikke er mulig å montere ballasten på pæren så lenge ledningen sitter i.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2013 jøss.... det visste jeg ikke.... da får jeg prøve uten ledningen å se om det hjelper :-) Takk så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2013 Takk for tips ift. strømkabelen, da blei det litt lettere å få på ballasten igjen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...