#1 Skrevet Januar 23, 2013 Noen som vet hvordan jeg kan teste diesel pumpen til webastoen for å finne ut om den virker? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2013 koble 12 volt på den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2013 koble 12 volt på den... Nja, dette er en pulspumpe, så konstant 12V vil ikke si deg så mye om den virker.. men koble ledninger på pumpa og gi den pulser med 12v på/av og hør om det tikker i den, evt koble fra og se om den pumper diesel i tilegg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2013 Noen som vet hvordan jeg kan teste diesel pumpen til webastoen for å finne ut om den virker? Hvilken bil sitter dette i da? På nyere modeller med orginal webasto kan man jo gjøre dette gjennom VagCom / VCSD.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2013 det er en allroad 2001 med webasto montert fra audi. Jeg har ikke vag-com. Får prøve å tilføre 12v av og på å se om det er noe liv i den. (sjekket webasto får feil og fikk opp feil 0584/1D som var glødeplugg/flame monitor short circut - men hvis den ikke får diesel tenker jeg denne feilen kanskje vil komme) hvis ikke må jeg kanskje ha ny pumpe og glødeplugg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2013 Ingen i nærheten som har VCSD da? Skal vel være mulig å få kjørt test på dette via VCSD.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2013 Man hører som regel en tikkelyd i fra pumpa ganske greit under oppstart, så om du hører dette er det nok glødeplugg eller flammevakt som har tatt kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2013 Hadde bilen på bukken når jeg testet og sto under med webasto diesel pumpa, men det var ikke en lyd ifra den. Har ikke hatt mulighet til å sjekke noe mer ennå. Noen som vet hvor man får tak i ny pumpe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...