#1 Skrevet Januar 23, 2013 Har en VW Touran 05 mod som Cruise Control'en ikke funger på, har ikke gjort det siden jeg kjøpte den. Noe idè hva som kan være feil, evt hva jeg selv kan sjekke/mekke uten at jeg må hive den inn på service? Mvh Linn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2013 Vanlig feil er defekt bryter. Prøv å få lest ut feilkoder på den så finner man ut det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 23, 2013 Må jeg ha den inn hos VW da eller går det greit hos hvilket som helst verksted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 23, 2013 De aller aller fleste verkstedene kan lese ut feilkodene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2013 Så bra! Tusen takk Får ta turen innom nærmeste her i morgen så får jeg poste om vi fant ut av det eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...