#1 Skrevet Januar 24, 2013 Jeg har en dyse som "svetter" litt diesel, den er temmelig lik den helt til høyre på dette bildet. Jeg trenger skruen og tetningsringene til banjokoblingen. Møller kunne ikke hjelpe, noen som vet hvor dette kan skaffes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2013 Hør med ecconor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 Jeg hadde gått for et sett med brukte dysestammer, ev om det bare er tetningen som er gåen så kan det jo finnes oringer å få fra de som selger standard kulelager og slik rekvisita.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Det der er bare en helt vanlig banjokobling. Kjøp nye kobbertettningsringer så blir det tett igjen, 6x10mm, Møller har dem også: N0138042 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2013 Hvis det lekker fra en av stussene på banjobolten (sprekk el.l) så har den delenummer: 046130121A 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...