#1 Skrevet Januar 24, 2013 hei! har en vw passat 3B 2000 mod. Diesel med pompedyser. Er det automatisk lysregulering på originale xenon lykter til en passat 3B? Er det noe problem å å det godkjent? Har akkurat bestilt helt nye xenon lykter fra tyskland:) Kjøpte bilen rett før nyåret, å har begynt å bytte litt ting på den, da jeg har en annen passat stående med div deler til. på gammel bilen er det elektrisk vindus heis bak, men ikke på den nye. hva må gjøres for å flytte over dette? motoren fusket litt da jeg prøvde bilen, det førte til at motoren stoppet (akk som at den ikke fikk drivstoff) men etter at jeg ruset motoren litt skikkelig, så har jeg ikke hatt det problemet (enda), så tips om hva det kan være:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 24, 2013 Er automatisk lysregulering ja, men du må ha to sensorer og ledningsnettet.. Du trenger neppe og godkjenne det visst alt er orginalt, men husk du må ha løktespylingen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2013 Er det vanskelig å få tak i sensorene til ledningsnette? Fult klar over lyktespylerne, så må bare hente det fra den andre bilen: smil : Håpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 24, 2013 Bør ikke være noe stort problem.. bilkomponenter.no har disse, men er noe dyrt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 24, 2013 Får stikke inn å sjekke:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...