#1 Skrevet Mai 8, 2005 Hvem tør innrømme at de spiller golf? Jeg spiller men akkurat nå er jeg ikke medlem av noen klubb så foreløpig så drivingrangen er hva jeg kan til jeg får meldt meg inn i en klubb igjen. Noen ganger kan ikke de jeg kjenner som spiller golf og da hadde det vært greit og høre om noen av dere kan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2005 Jeg spiller! 21,6 i hcp hvis det skulle bli ett tema... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 Jeg spiller ikke ennå, men jeg kjører og skrur litt Golf Men seriøst, jeg har tenkt å ta et lite greencard kurs snart. Noen steder å anbefalt i Oslo området? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 vet ikke helt vilket lokallag jeg er med i men er jo ikke langt til oslo , Spiller på ullensaker golfklubb. ( grenncard ) spiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2005 De fleste av oss holder oss til Mini-golf`n på ekeberg vi... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Any golfplayers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 10, 2005 Har puffet Golf et par år, men har ikke hat tid de siste 2. Blir vel ikke så mye i år heller pga. renovering av leilighet og et par-tre biler som trenger stell... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 10, 2005 har også grønt kort men ikke spillt siden jeg tok det da.... bruker mer tid på annen golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...