#1 Skrevet Januar 25, 2013 (endret) Kupevifta gikk plutselig bare på trinn 4 i dag. Er dette vifta som må byttes? Sitter vel noen motstander i forbindelse med den tenker jeg. Mye jobb å komme til vifta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 jeg har akkurat samme problem på min 2005 caddy. har blitt fortalt att det er vifta. ikke vanskelig og komme til og få ut. ei kontakt som må av,oxo er det bare og vri den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 Dette problemet har vi hatt på en caddy på jobb. Er en motstand i bryteren som er gåen. Et lokalt verksted fikset det for 300 kr. Kjent problem. Tror det var snakk om en del fra møller. Kjapp fix 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Er vel sånn på de fleste bilmodeller, når vifta bare blåser på max. styrke har motstandern gått og må byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2013 Regna med det var noe med motstanden ja. Er dette noe å få kjøpt løst og hva koster det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2013 Åssen får man ut vifta? Fra motorrom eller inni kupeen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2013 Regner med er å få løst, og koster noen skarve hundrelapper stort sett. På de bilene jeg har vært borti sitter dette som regel på pass siden under hanskerom etc. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2013 Skift vifte motstender 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 25, 2013 Problem løst. Fant både motstand og vifte på høggern så nå er det ikke storm lengere. Bytta vifta også pga at den gamle hadde en ulyd. Vifta er forøvrig bare å vri litt til ene siden og ta rett ned. Motstanden sitter vedsiden av viftehuset. Byttet på 2 minutt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 25, 2013 Good shit! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...