#1 Skrevet Januar 25, 2013 I min 2002 A6 vil ikke høydejusteringen på førersetet virke, det har den forsåvidt ikke gjort så lenge jeg har hatt bilen.. Begynner å bli litt lei av å sitt skyhøyt, så jeg må prøve å fikse høydejusteringen. Er litt skeptisk til å begynne å plukke ut setet og åpne opp osv, uten å ha fått kyndig veiledning på forhånd. Regner med det er motoren som har kveldet, evt noen koblinger. Det er originale recaroseter, med el justering alle veier. Det er kun høydejustering på førersiden som er kaputt... Tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 Finn først og fremst ut hvilke ledninger som går til motoren for høydejustering. Motoren reverseres vel ved å veksle på polariteten, muligens dette gjøres på bryteren. Dette vil gi to ledninger til motor fra bryter, om ikke så tre eller 4 avhengig av motortype. Sjekk at det er spenning før og etter bryter. og inn på motoren. Om det er spenning så er nok motoren gåen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 Følger denne. Har samme problem med passaskjer setet mitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...