#1 Skrevet Januar 25, 2013 Som tittelene sier ønsker jeg å kjøpe plate under motoren til rs4 b5 eller passer det fra a4? 47249400 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2013 Prøve en siste gang;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2013 Hei! Kan tilby bunnplate i 2mm stålplate. Pris inkl. 15% VACN rabatt - 1624 kr. + frakt. Trykk på bilde for mer info: Frakt pris og betalings måte: 295 kr. ved forhåndsbetaling (faktura sendes via e-post). 345 kr. ved Postoppkrav. For mer info og ev. bestilling vennligst besøk www.gytisautek.no / ”Nettbutikk” Mvh Gytis R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2013 Hei du;-) Høres intr ut dette:-) Men passer plata fra a4 på rs4 da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 28, 2013 Venstre bilde: vannlig A4 bunnplate i plast: Høyre sider: S4 bunnplate 8D0 863 821 N Formen er ganske likt, bare mer ventilasjons hull i S4 plate. Det må prøves... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 13, 2014 Fått tak i dette dekselet?? HAr muligens ett stående i Garasjen til RS4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 13, 2014 A4 passer,men som sakt så er det noe mer luftehull på s/rs jeg opplevde noe høyere olje temp på A4 en etter jeg byttet til hel alu plate, så har nok noe å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...