#1 Skrevet Januar 25, 2013 Selger min Pioneer AppRadio, det følger med mikrofon (Bluetooth), og iPhone kabel. Lite brukt. Selges for 2500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 Har du noe mer info om denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 http://www.pioneer.eu/no/products/25/299/35829/SPH-DA100/page.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Det står kompatibel med iPhone 5, men er iPhone 4(S) kabel til denne jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 27, 2013 Kan selges med ISO kontakter for bruk av MF ratt, til 3600,- Hentet ut fra butikk på fredag, 25/1 ISO passer til: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2013 Noe som er av interesse å bytte til da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2013 Åpen for forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2013 Trenger du annen 2-din enhet da? Kenwood ddx4028bt om jeg husker riktig. Brukt et år eller noe, ingen skader. Telefon? HTC Desire S eller Sensation XE begge er utrolig velholdt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2013 Vil helst ha Pioneer, så dessverre. Tlf trenger jeg ikke nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2013 Trenger du noe deler til T5n da? har noe variert småtteri liggende :-P Om det er noe du trenger skal jeg lete gjennom eskene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2013 Ikke no som jeg kommer på, den skal selges iløpet av våren. Men hva har du til T5 da? Nysgjerrig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2013 Ikke helt sikker, men litt forskjellig. Tror jeg har hovedlysbryter uten tåkelys foran, har støtfangerbjelke u/hengerfeste, en brukt std hovedlykt (tror høyre) +++. Emblem... skal se om jeg finner noe håndfast, bilder av delenr osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2013 Bump!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 24, 2013 Opp igjen. Senker prisen til 2000,- for spilleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 2, 2013 Fortsatt tilsalgs. Selges med eske og kvittering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 2, 2013 Er denne plug and play i en 2006 Transporter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 2, 2013 Ja, hadde den i en 2008 Transporter. Tok bare av dekselet under 1-DIN spilleren og monterte denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 2, 2013 Har den 3,5mm inngang i front? Ser ikke noe på bilde, men kan jo evt. være skjult bak et deksel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2013 Nei, ikke noe i front. Men er ihvertfall bak, følger med kabel til iPhone! Spilleren kan brukes med Android telefon å, men da må annen kabel kjøpes. Tror det koster 300,- ca. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...