#1 Skrevet Januar 25, 2013 Heisan, er den stolte eier av en A1 med endel utstyr, men savner lys i hanskerom og under ved bena. Ser at det er utsparret til lamper der. Så mitt spørsmål er: Hvordan koble dette opp hvis det er noe mulighet for dette da. Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 Jeg har LED Lyspakke i min A1, da er det lys i dørhåndtak, ved beina, rundt høytalere og i handskerom. Jeg kan stille lysstyrken via MMI'en. Mulig det går an å programere dette til å funke på din? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 LED lys rundt høyttaleren på A1, får en kun dersom en har BOSÈ høyttalerpakken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2013 Det vet jeg. Var heller ikke det han spurte om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2013 aaah... leste feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2013 Evnt bare prøve å sette i en pære og se om det er strøm der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 25, 2013 Takker for kjappe svar, men det er ikke lamper der , kun utsparring til lamper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 25, 2013 Takker for kjappe svar, men det er ikke lamper der , kun utsparring til lamper Så det er ikke pæreholdere der en gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2013 nei, det er ikke det, ikke noe håp?????????????+ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...