#1 Skrevet Januar 25, 2013 Mekanismen som åpner og lukker MMI skjermen på min A8 er defekt. Møller skulle ha over 8000kr for bytte av denne inkl. delen. Fikk 15% rabbat, så er da nede i ca. 6700 kr. 4200 for delen, og 2500 i arbeid.... Noen som vet om noen andre billigere alternativer? Andre plasser å kjøpe deler?? Men er vel samtidig ikke overtall av de som har erfaring med bytte av dette tidligere. Tenkte kanjse å kjøpe delen selv en plass... Ble tipset om E-bay, så jeg kan eventuelt se der. Tanken på å prøve å bytte dette selv er jo der, men sjansen for å ødelegge noe er også der (av erfaring vet jeg) :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 Her til den nette sum av 2200,- før moms og evt frakt, forutsatt at han vil sende til Norge, som ikke er noe problem som oftest. Ellers kan du snakke med Sondre Hugaas her inne som skaffer det meste innen bilelektronikk for en veldig ok penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2013 Kunne du ikke benytte deg av tipset fra Harald Søia? Han linket jo til en annonse på ebay..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2013 Joda, og som jeg skreiv tidligere i tråden her, har jeg nå sjekket E-bay. Men av erfaring synes jeg det er lurt å sjekke litt rundt ang. pris og montering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2013 Da ville jeg snakket med Sondre, han har veldig ok priser og kan hjelpe deg med montering... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 27, 2013 Da ville jeg snakket med Sondre, han har veldig ok priser og kan hjelpe deg med montering... Det har jeg gjort, var i kontakt med han på fredag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 27, 2013 Ble det en løsning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 27, 2013 Han måtte ha litt tid på seg for å prøve å skaffe det til en så bra pris som mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...