#1 Skrevet Januar 25, 2013 Har felger som har ET 42, men som golf vanlig bygger felgene lengere ut foran. Tenkte å få tak i spacer men er usikker om jeg skal kjøpe 5mm eller 10mm. Er et ET 1 mm? Takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2013 Ja. Et er oppgitt i mm. Er vel ikkje hjulbuene som er breiere bak da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2013 Det er jo ganske enkelt å finne ut, sett på en felg bak og mål så hvor mange cm utover du vil den skal bygge/hvor mye den kan bygge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2013 Takk for tips Har målt, å kommet frem til 5mm skal gå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2013 Hvis du tenker og kjøre H&R spacere osv som koster endel, så har biltema 5mm universale spacere som er ganske billig ...har brukt og kjøpt endel av de ...så testet med og legge flere slike og komme frem til hva som går og ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2013 Husk på at biltema sine ikke har sentreringsring og at du må ha lengre bolter i såfall. Kan selvfølgelig være kjekt for å se hvordan det blir med 5mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2013 Har felger som har ET 42, men som golf vanlig bygger felgene lengere ut foran. Tenkte å få tak i spacer men er usikker om jeg skal kjøpe 5mm eller 10mm. Er et ET 1 mm? Takker for svar! Til golf 6 ville jeg ikke spacet ned bakfelgene fra ET42 til 37, da starter nok subbinga selv om jeg ikke vet felgbredde og dekkdimensjon. Spacere fås vel fra 2-3mm og oppover, de med sentrering er best men koster også mer. Du skal ikke trenge lengre bolter med 5mm spacer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2013 Da tar jeg å kjøper et sett med 3 og 5 mm og tester. Kanskje 3 mm er bedre. Det skal under, selv om det er på kreditt kortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2013 Har 4 stk 5mm spacere ( ubrukte ) som du sikkert kan få kjøpt for en billig penge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 6, 2013 Er det universal eller 5x112? De må være lette å sentrere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 6, 2013 Er det universal eller 5x112? De må være lette å sentrere. De er solgt nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...