Hjelp til valg av spacer? (HJELP)

Anbefalte innlegg

Har felger som har ET 42, men som golf vanlig bygger felgene lengere ut foran. Tenkte å få tak i spacer men er usikker om jeg skal kjøpe 5mm eller 10mm. Er et ET 1 mm?

 

Takker for svar! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja. Et er oppgitt i mm.

Er vel ikkje hjulbuene som er breiere bak da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ganske enkelt å finne ut, sett på en felg bak og mål så hvor mange cm utover du vil den skal bygge/hvor mye den kan bygge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips :)

Har målt, å kommet frem til 5mm skal gå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du tenker og kjøre H&R spacere osv som koster endel, så har biltema 5mm universale spacere som er ganske billig ...har brukt og kjøpt endel av de ...så testet med og legge flere slike og komme frem til hva som går og ikke :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk på at biltema sine ikke har sentreringsring og at du må ha lengre bolter i såfall.

Kan selvfølgelig være kjekt for å se hvordan det blir med 5mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har felger som har ET 42, men som golf vanlig bygger felgene lengere ut foran. Tenkte å få tak i spacer men er usikker om jeg skal kjøpe 5mm eller 10mm. Er et ET 1 mm?

 

Takker for svar! :)

 

Til golf 6 ville jeg ikke spacet ned bakfelgene fra ET42 til 37, da starter nok subbinga selv om jeg ikke vet felgbredde og dekkdimensjon.

 

Spacere fås vel fra 2-3mm og oppover, de med sentrering er best men koster også mer. Du skal ikke trenge lengre bolter med 5mm spacer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da tar jeg å kjøper et sett med 3 og 5 mm og tester.

Kanskje 3 mm er bedre. :)

Det skal under, selv om det er på kreditt kortet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 4 stk 5mm spacere ( ubrukte ) som du sikkert kan få kjøpt for en billig penge.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det universal eller 5x112? De må være lette å sentrere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det universal eller 5x112? De må være lette å sentrere.

 

De er solgt nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.