A5 2.0TQ (211 hk, DSG-7), Sportback, 2010-mod,m/Parkeringsvarmer, vurderes til salgs

Anbefalte innlegg

Bilen har gått 48400 km, sort, dobbel S-line med fantastisk mye utstyr. Nypris ca kr 830.000,-. Nye s/v-dekk for ett år siden.

Jeg får en innbytte-takst 4. feb 2013 og regner med litt skuffende pris fordi forhandler skal tjene på den.

En pris litt over innbytte, vil være akseptabelt. FINN sier litt om pris, og kr 450.000,- er vel OK (?). Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selge allerede? Skal du ha deg a7 nå eller?

 

Litt offtopic, men hvem selger kjøpte du bilen av? Kjøpte min av Sebastian:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer en Passat Alltrack, og dersom denne er interessant for deg, kan muligens forhandler ta "din" bil i innbytte i stedet for min. Derfor KAN det faktisk være mulig med innbyttebil. Altså vil det være slik at din bil, f eks verdt kr 150.000 leveres forhandler, og du betaler kr 300.000,- til meg og kjøper A5'n min.

Dette er egentlig et godt tilbud, fordi det for tilsvarende bil forlanges næremere kr 500.000,- på FINN. Tlf 90198645. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Taksten på bilen ved eventuelt innbytte ble for lav, synes jeg. Forhandler ville kommet til å forlange minst kr 480.000,- for den, og en god del av differansen mellom innbytte-verdi og salgspris er jeg ikke villig til å "gi bort". Saken er vel den at dette ikke er like aktuelt lenger, men er du villig til å betale det som jeg mener bilen er verdt, er det fortsatt ikke helt utelukket.

Dersom jeg i tilfelle velger å kjøpe helt ny bil, er det også sannsynlig å kunne ta en bil som delbetaling, som i eksempelet over. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen har nå akkurat passert 50.000 km og blir vurdert byttet mot en Passat CC. Det er fortsatt mulig å komme med bud. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ville ha tatt gode bilder og lagt den ut på finn. Jeg solgte en tilsvarende bil i slutten av februar etter 2 dagers annonsering med venteliste. 479k ferdig registrert og da var den ganske likt utstyrt (nypris 837.000 og gått 45k km).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo takk, Petter, men du har ikke adressene til nestemann på ventelista, slik at det er mulig å gi litt info om min bil ? Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre, folkens. Nå er den solgt. Hilsen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.