#1 Skrevet Mai 8, 2005 Hei...Jeg har en Audi A6 95mod. å jeg har problemer med kliman. Det blåser bare kaldt når bilen står på tomgang. Så fort jeg begynner å kjøre så begynner det å blåse varmt uannsett hvor mange grader klima annlegget står på så blåser det bare varmt. Har hatt bilen på verksted, men det finner ikke ut av det de heller. Har byttet en motor som skal regulere varmen, men det samme skjer nå oxo... Er det noen som har eller har hatt samme problemet? eller noen forslag til hva det kanskje kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2005 Hei...Jeg har en Audi A6 95mod. å jeg har problemer med kliman. Det blåser bare kaldt når bilen står på tomgang. Så fort jeg begynner å kjøre så begynner det å blåse varmt uannsett hvor mange grader klima annlegget står på så blåser det bare varmt. Har hatt bilen på verksted, men det finner ikke ut av det de heller. Har byttet en motor som skal regulere varmen, men det samme skjer nå oxo... Er det noen som har eller har hatt samme problemet? eller noen forslag til hva det kanskje kan være? Les ut feilkodene som du har inne på klimaanlegget. Hold inne knappen nederst til høyre, og trykk inn knappen øverst til høyre. Da skal displayet vise "1c". Trykker du på knappen nederst til høyre igjen, får du opp evt feilkoder. Skal normalt være 0 i displayet om du ikke har noen feil liggende der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 Det skal jeg prøve! å se hva jeg får fram.takk skal du ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2005 NordicAudi.com har en beskrivelse av dette og en tabell over feilkodene: Link til klima OBD på NordicAudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 10, 2005 Spjelmotoren kan gå. Ser ut som en liten bilbanebil elektromotor.Den åpner lukker for varm/kald luft. Enkelt å bytte selv. Må demontere viskerarmene for å komme til hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 10, 2005 Det vil i så fall vise seg som en feilkode. Det som evt. ikke vil vise seg vha. feilkoder er om motor og potemeter på en klaff funker som de skal, men om selve klaffen er gått ut av sporet sitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2005 da skal jeg nok greie og finne ut av det takk for hjelpen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 16, 2005 Kanskje denne linken hjelper deg med reparasjonen: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1441/a1441_index.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...