Syncro/G60 drivverks deler ønskes, foring m/opplagring, diff etc.

Anbefalte innlegg

Begynner å bli godt på tide å få byttet ut det som er slitt sunt på Golf Countryen. Deler fra både Golf mk2 og Passat mk2 syncro passer, samt G60.

 

- Foringer med opplagring til mellomaksel, alt av interesse så lenge foringene fortsatt er intakt. Kan være aktuelt med hele akslinger fra Golf også.

- Diff bak, denne trenger egentlig ikke byttes. Men får jeg tak i til en ålright pris slipper jeg å bytte tetninger på den som står på nå.

- G60 girkasse billigst mulig, da det blir en girkasse som bare skal stå på godkjennings motoren for bruk en uke annenhvert år og slippe å bytte over fra andre motoren hele tiden.

- Riktig stikkakslinger for å bygge om fra 020 girkasse til 02C på golf 2 syncro.

 

Hvis noen har noe av dette liggende så gi meg en lyd, de jeg kjenner har kastet en del av disse delene. Kjenner dere til hvor jeg kan få tak i foringene med opplagring nye så er også dette interessant.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har girkasse, bakdiff og akslinger foran og bak.

Deler fra Rallye. Brukte deler, men skal være i ok stand.

Send meg en PM hvis du er interessert.

Frakt til Stavanger området kan ordnes med gjevne mellomrom da mine foreldre har hytte der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har girkasse, bakdiff og akslinger foran og bak.

Deler fra Rallye. Brukte deler, men skal være i ok stand.

Send meg en PM hvis du er interessert.

Frakt til Stavanger området kan ordnes med gjevne mellomrom da mine foreldre har hytte der.

 

Du har PM =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.