#1 Skrevet Mai 8, 2005 har tatt ut dem 4 boltene i bagasjerommet og har lest at jeg nå skal dra i fangeren... Har prøvd å dra ut på sidene og bakover men får den ikke av?? Noe jeg har gjort feil?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 8, 2005 Vet vell egentli at jeg skall dra den av men den sitter noe i h#@%!!!! Er det noen triks eller bare rå makt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 8, 2005 har tatt ut dem 4 boltene i bagasjerommet og har lest at jeg nå skal dra i fangeren...Har prøvd å dra ut på sidene og bakover men får den ikke av?? Noe jeg har gjort feil?? Tar jeg ikke helt feil sitter det 2 eller 3 små skruer i bakkant inne i hjulbuen. Skru ut disse så er du langt på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 8, 2005 ta tak i hjørnene øverst på støtfangeren i hjulbuen.. dra ut og klem ned.. kan sitte hardt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2005 Takk Inge og Morten Måtte Trykke den ned og så opp for å få den av... Fy F... som det satt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 8, 2005 det er ikke noe flere skruer! kun 4! så dra som faan! i sidene! eneste måte å få det til på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...