#1 Skrevet Januar 26, 2013 Hei, har 35mm supersport senkefjører på Seat leon'en min, men synes den er litt for høy foran og lurer da på å montere senkeskåler. noen som har erfaringer med det på dette understellet? eller er det bare bortkastede penger og arbeid? lurer også på om disse er lette å oppdage på eu-kontroll da jeg ikke gidder å godkjenne... takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2013 Har det på a3 konebilen. Denne var noe sigen i ræva etter jeg monterte 30mm(?) senkefjører. Satte på senkeskåler og da ble den omtrent likt i hjulbuene foran og bak. Ser ikke at det sitter på, så tror ikke det er noe problem på eu-kontroll Vi har hvertfall ikke hatt noe problem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2013 okei, er samme problem jeg har. hadde gjort seg å fått den ned 1cm eller 2 foran hvilke produsent er det du monterte da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2013 Bytt til Polo topp lager. 10mm lavere. 2x 6N0 412 319 2x 6N0 412 331A Koster noen hundrelapper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2013 Bytt til Polo topp lager. 10mm lavere. 2x 6N0 412 319 2x 6N0 412 331A Koster noen hundrelapper. er dette bedre enn å kjøpe bonrath senkeskåler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...