ønsker å kjøpe defekte lykter til golf v

Anbefalte innlegg

er på jakt etter festane til pærane på langlysane på golf v. er vist to eller tre typer bøyler. den som står på lykter med chrome innsats passer ikkje. men dei som er grå eller sorte meiner eg skal passe, vertfall dei grå.

i tillegg er braketten som pæra og bøylane står i er mulig å skru ut. har du dette så har du den typer lykter eg er på jakt etter:)

 

så viss du har to lykter som er til golf v som er defekte så er eg intr i dei;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har liggande ei xenonlykt til passasjerside der den bøylen er ødelagt på nærlyset, så nærlyset står i øverste stille konstant (som om fjærnlyset er på ). Noko for deg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du bilde av den?? eg har bare bilde av ein bøyle som ikkje skal være på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kun av fronten, er ei standard xenonlampe :) fra en 30 års jubileum golf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det xenon på langlyset da?? daa trur eg nok den ikkje passer. har halogen pærer og trenger bare den lille stål bøylen som holder pæra på plass.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei, men når man blender opp så bikker nærlyset opp sammen med fjærnlyset :) Mulig det ikke er likt om du har halogen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som ha ligganes;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.