Anbefalte innlegg

hei, plutseleg gjekk bremsepedalen i bunn. når ein trykker pedalen i bunn på snø, kobler ABS inn og pedalen tar ute der den skal som normalt, men når ein har stoppet går pedalen i bunn igjen. 2-3 pump så virker den som normalt igjen.

Noken som har forslag te kva dette kan være? har sjekka for lekasjer, og lufta bremser. nivået har ikkje sunket.

takker for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikkje an å fikse! må nok selge bilen BILLIG til meg ;) hehe, neida det er nok bremsesylinderen din. Had det samme på c4'en min.. der var same syndromet, pluss at eg mista bremsekraft på eine kretsen etter kvert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, nei trur nok ikkje denne er til salgs :) har bytta hovudsylinder uten forbedring, men har lest ein tråd om dette problemet og er skikkelig lufting som skal til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var snodig? når du lufter så begynner du på den kretsen som er lengst og jobber deg "innover" ? Bruke colaflaske trikset, då kjem all luft ut iallefall:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja er nok her feilen ligger :) blei bedre etter eg lufta i helga, men ikkje bra nok :P men får prøve igjen til helga og begynne bakerst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vis du borre hol i korken til ei tom colaflaske og stapper nedi ein gummislange som passer på luftenippel, la slangen gå nesten til bunn, fyll så bremseveske på flaska slik at nivåete er over der slangen slutter. So kan du ta andre delen av slangen på luftenippel og åpne nippelen, og da kan du pumpe 3 gode drag på pedal uten å opne/lukke. Då har du fått ut all gammal olje pluss at ingen luft har komme inn. Beste av alt er at ein ikkje treng hjelp for å lufte og er gjort på 1.2.3

Gammalt røvartriks eg lerde av Oldboys på bygda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.