Felger og dekk til en 09 Audi A4?

Anbefalte innlegg

Pappa drar og henter seg en 2009 mod. Audi A4 stv. imorgen. Den mangler sommerfelger og dekk. Jeg har da fått i oppdrag og skaffe det. Han vil ha noe som ser pent ut uten å miste comfort. Bilen skal ikke senkes. Jeg tenker kanskje 19" er å møtes på midten....? Eneste jeg vet han liker av design er S-line Rotor- felgene eller hva de heter. Trenger også tips til felgbredde, ET, dekkdim. osv :)

 

Et lite bilde av bilen:

izmglh.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville gått for 18" om komforten skal ivaretaes på det fulleste. Jeg personlig synes ikke det var noe særlig forskjell på 19"/20" komfortmessig på min B8. Estetisk sett er 19" perfekt om man vil ha en bil som ser pen ut men ikke skal senkes.

 

8.5x19 ET 35 feks

9x19 ET 35-40 feks

 

Dekkbredde ville jeg ha hatt 245 (originalt på 19" tilbehørsfelg for B8 er 255) for å begrense litt sporing.

 

Det var min subjektive mening iallefall.

 

Bra bilvalg av faren din ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk AFL.no ;)

Der kan du se priser og størrelser til bilen ved å fylle inn type bil og modell, etc.

Sender over hele landet og er rimelige! Kan kjøpe løst eller komplett med dekk.

Jeg kjøpte mine "S-line rotor" -felger der. Der heter de Ocean Toronado. De får du i 17-20" til Audi.

Jeg har god erfaring med de. Ikke velg de billigste dekkene om du skal ha komfort.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for svar :)

 

Ja blir spennende å se hvordan denne er kontra hans 2011 mod. Mondeo som han bytter den mot :)

 

Tror nok ikke han absolutt må ha 100% av comforten igjen :P Når man først skal kjøpe nytt, så er det jo dumt å kjøpe for smått. Tenker vi tar 19" til han siden det er perfekt ;)

 

Skal sjekke ut den siden ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har han mest sannsynlig landet på 8,5x19 ET 38 replika av Vertini Concave m/ 245/35/19 Nokian Z G2. Gleder meg til å se :)

 

 

29ft2tw.png

 

Hva tror dere? Looken blir vel noe a'a:

33779830028_large.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.