#1 Skrevet Januar 28, 2013 Pappa drar og henter seg en 2009 mod. Audi A4 stv. imorgen. Den mangler sommerfelger og dekk. Jeg har da fått i oppdrag og skaffe det. Han vil ha noe som ser pent ut uten å miste comfort. Bilen skal ikke senkes. Jeg tenker kanskje 19" er å møtes på midten....? Eneste jeg vet han liker av design er S-line Rotor- felgene eller hva de heter. Trenger også tips til felgbredde, ET, dekkdim. osv Et lite bilde av bilen: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2013 Ville gått for 18" om komforten skal ivaretaes på det fulleste. Jeg personlig synes ikke det var noe særlig forskjell på 19"/20" komfortmessig på min B8. Estetisk sett er 19" perfekt om man vil ha en bil som ser pen ut men ikke skal senkes. 8.5x19 ET 35 feks 9x19 ET 35-40 feks Dekkbredde ville jeg ha hatt 245 (originalt på 19" tilbehørsfelg for B8 er 255) for å begrense litt sporing. Det var min subjektive mening iallefall. Bra bilvalg av faren din 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2013 Sjekk AFL.no Der kan du se priser og størrelser til bilen ved å fylle inn type bil og modell, etc. Sender over hele landet og er rimelige! Kan kjøpe løst eller komplett med dekk. Jeg kjøpte mine "S-line rotor" -felger der. Der heter de Ocean Toronado. De får du i 17-20" til Audi. Jeg har god erfaring med de. Ikke velg de billigste dekkene om du skal ha komfort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2013 Tusen takk for svar Ja blir spennende å se hvordan denne er kontra hans 2011 mod. Mondeo som han bytter den mot Tror nok ikke han absolutt må ha 100% av comforten igjen Når man først skal kjøpe nytt, så er det jo dumt å kjøpe for smått. Tenker vi tar 19" til han siden det er perfekt Skal sjekke ut den siden ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2013 (endret) Da har han mest sannsynlig landet på 8,5x19 ET 38 replika av Vertini Concave m/ 245/35/19 Nokian Z G2. Gleder meg til å se Hva tror dere? Looken blir vel noe a'a: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...