#1 Skrevet Januar 28, 2013 Skal montere kupèvarmer i min A6 04 4B/C5 og lurer på om noen vet om man må lage hull til ledning, evt hvor, eller om den taes i en gjennom-føring? Jeg spør av den enkle grunn at jeg må stå utendørs å gjøre det, og håpet å unngå for mye knoting ;-) Håper på noen gode forslag ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2013 Ingen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2013 du trenger vel ikke å lage hull du må se etter ledige gummitopper på torpedoveggen bruker ofte å verre noen exstra til kabeltrekk? om det er likt som på a4 litt eldre 98 mod så er det plass ved battariet på venstre side er det en en boks du kan skru opp og der skal det vist verre fri vei inn, trur jeg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2013 Ok, takk for svar. Det er så tett pakka på 04 modellen.... Må nok ned med nedre dashbord og hanskerom, antar jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2013 blir letter å komme til da. ville prøvd å tre kabelen igjennom først fra torbedoveggen og så kanskje du finner ut hvor den kommer igjennom da? kan hende den kommer under ved rattstammen eller hanskeromet? da slipper du og demontere meir en nødvendig. lykke til får håpe du får det til da:) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2013 Det er så trangt i den boksen, derfor lurte jeg på om noen hadde litt erfaring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2013 tok inn min defa kabel på min allroad 2001mod. inn gjennom der det går 2 rør , ved pollenfilteret. HØ side. så tok jeg ned hanskerommet, så kom jeg til på innsiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2013 :-D Det var det jeg så også!!! Prøver det jeg, tenker jeg Takke for tipset;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2013 Bare husk på og få det helt tett igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2013 Ja, må vel bruke noe kitt? Eller lignende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2013 heelt tett må du få det ja. for hvis det avløpet under der går tett av lauv og skitt. så fylles det opp der . så kommer det til slutt inn vann langs rørene. det går rett i. dørken under teppet. å der sitter "hjernene". kan fort bli dyrt det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2013 Ok, noen nærmere råd da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2013 du kan jo bruke silikon/ sikaflex er no grit å smøre runt får å tette litt? ha på silikon så ha på litt mye, så bruke du en tyn hanske helst stoff, fukter den med vann så tar du og forme silikonen fint runt det hullet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...