Forskjellige dempere/fjørskåler audi a6

Anbefalte innlegg

Kjøpte al-ko top road dempere på bildeler.no som skulle passe min audi. En audi a6 1.8TQ 2002 mod. Reagerte på at de nedre fjærskålene ikke var runde slik som de originale demperene, men ellers virket alle mål å stemme. Jeg hadde byttet hele multiknirken og skrudd fra hverandre fjærbeina før jeg oppdaget dette. Fikk presset ned gummien til fjæra i den nederste skåla, selv om ikke passformen var helt perfekt. Fikk litt problemer når jeg skulle montere sammen da den nye demperene presset hele forstillingen mer ned, dette har også blitt ett problem ved dekkskift nå senere. Synes også demperene får bilen til å føles som en gammel sliten Ford. Det slår/skrangler i bilen i smådumper. Jeg skal bytte til originale sachs oem 4b0412031bt. Poenget mitt er at nesten ingen norske nettsider selger min type dempere, fant de på svenske mr-auto.se. Virker som dette er noe de færreste vet om, hvorfor de fungerte så dårlig på min bil når alt annet i forstillinga er likt synes jeg er rart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.