Anbefalte innlegg

Hei

Har siden jeg kjøpte bilen min hatt problemer med at ESP og ABS lampa begynner å lyse innimellom. Sendte den tilbake til butikken og de bytta da abs-følere og akselerasjonsgiver. Men problemet fortsatte. Hvis jeg skrur av tenninga og starter opp igjen forsvinner det, noen ganger kommer det tilbake, andre ganger ikke. Nå har jeg kjørt i godt og vel 2måneder uten noe problem. Kjører mye med ESP'en av (:P) og det har ingen innvirkning på det. Er det ABS sentralen som er gåen, eller kan det være noe annet? Går det isåfall ann å få programmert om abs-sentralen, eller må jeg kjøpe ny til mange tusen kroner?

På forhånd takk hvis noen har noe nevenyttig å komme med :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje lese av feilkoder mens lampene lyser? Du kan få tak i enkel vag-com på ebay til 50 spenn om du vil gjøre det selv. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk sikringene framme på batteriet, eg bytte disse og da var problemet vekke :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.