#1 Skrevet Januar 28, 2013 Hei Har siden jeg kjøpte bilen min hatt problemer med at ESP og ABS lampa begynner å lyse innimellom. Sendte den tilbake til butikken og de bytta da abs-følere og akselerasjonsgiver. Men problemet fortsatte. Hvis jeg skrur av tenninga og starter opp igjen forsvinner det, noen ganger kommer det tilbake, andre ganger ikke. Nå har jeg kjørt i godt og vel 2måneder uten noe problem. Kjører mye med ESP'en av () og det har ingen innvirkning på det. Er det ABS sentralen som er gåen, eller kan det være noe annet? Går det isåfall ann å få programmert om abs-sentralen, eller må jeg kjøpe ny til mange tusen kroner? På forhånd takk hvis noen har noe nevenyttig å komme med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2013 Kanskje lese av feilkoder mens lampene lyser? Du kan få tak i enkel vag-com på ebay til 50 spenn om du vil gjøre det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 10, 2013 Sjekk sikringene framme på batteriet, eg bytte disse og da var problemet vekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...