#1 Skrevet Januar 29, 2013 Hei! jeg har et lite problem med bruksbilen.. Har opplevd at når jeg skrur lysbryteren helt til høyre, dette for å kunne bruke fjernlys og få instrumentbelysning, skjer det ingenting, fortsatt mørkt i alt bortsett fra lysa i lysbryteren. Det som er rart er at "hendelen/spakene" for vindusviskere og for blinklys og fjernlys fungerer heller ikke.. hva er feilen her?? Dette har skjedd 3 ganger på 2 måneder og det er bare å skru bilen av og på igjen så fungerer det igjen, men det er irriterende på en så ny bil. Når dette inntreffer kutter heller ikke strømmen til Cd-spilleren når jeg tar ut nøkkelen slik den pleier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2013 vag og strøm Ola, bare å venne seg til hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2013 joa, men er sikkert bare en bagatell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 ingen som vet hva dette kan være`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Siden det blir bra når du skrur av og på bilen igjen mener jeg det kan tyde på feil med et relé eventuelt hjernen som styrer lysene. Når jeg kjøpte bilen min så blinket (fader ned/opp) kupé lyset når døra var oppe. Selger trodde det var en bagatell og sa han skulle betale for reparasjon. Det er jeg glad for, det kostet 10 lapper. Måtte bytte hjernen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2013 Garanti på bilen vell ? Kom deg til møller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...