#1 Skrevet Januar 29, 2013 Blir det brus å dekkspark neste veka da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2013 Ja må bli det, har fått ny ladning av skiltplater :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2013 På tide eg får på skiltplater eg og då.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2013 Klare nok ikkje å stilla "for egen maskin", men komme nok bortom med brodern Sko gjerna hatt skiltplate og noen stickers og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2013 Klare nok ikkje å stilla "for egen maskin", men komme nok bortom med brodern Sko gjerna hatt skiltplate og noen stickers og Sjølsagt må du det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2013 Klare nok ikkje å få oppi maskinen te dets, men du ska aldri sei aldri Dersom eg får tak i 2y girkasse te mk2 16v så blir det fart på sakene Alt i understellet e klart nå så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2013 Dåå må eg få meg skiltplater å stickers denna gong:) blir stas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2013 Skal prøve å huske det denne gangen.. Hører forresten rykter om att BT har gått tilbake fra plastikk-skilt til aluminium igjen? Har vi/du skiltplater som passer disse? Planer om å bytte ut plastikk-rælet ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2013 hei! Eg og kan jo komma denna gong:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2013 Skal passe nye skilt ja:-) Skal prøve å huske det denne gangen.. Hører forresten rykter om att BT har gått tilbake fra plastikk-skilt til aluminium igjen? Har vi/du skiltplater som passer disse? Planer om å bytte ut plastikk-rælet ser du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2013 Høres kjempe ut! Skal passe nye skilt ja:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 7, 2013 Møte McDonals Oasen i dag kl 19:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 7, 2013 Snakk om sola, der kom årsavg..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 7, 2013 Hehe. Heldige du:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 8, 2013 Søren og! Fekk kje med meg detta eg.. Lang tid går det mellom treffene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 8, 2013 Første torsdag i mnd.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 8, 2013 rakk ikke dette, travelt opptatt i garasjen;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...