Golf 1 GTI bakaksel, seter, delmotor

Anbefalte innlegg

Edit: Hele samlingen er bort nå.

 

 

Har ryddet litt på lageret og har endel stash jeg ikke trenger mer:

 

Bakaksel fra -83 gti (m/stabilistatorstag). Bremsene må nok byttes - det står håndbrekkwirer montert, men aner ikke hvordan de ser ut på innsiden av bremsetrommelen.

 

For- og bakseter. Grønt og sort gti-mønster. Baksetet er stort sett pent, passasjersetet har noen flekker om man ser godt etter, førersetet har hull på sitteputa ut mot døra ("slitt på det vanlige stedet").

 

Motor, 1.8 DX med fordeler, K-jet m/dyser, ledningsnett. Jeg tør ikke lenger garantere for kompletthet og tilstand på nettet da jeg ser at det har blitt kastet ting over en lav sko. Motoren står med innsug og eksosmanifold, all annen periferi mangler.

 

Et par oljekjølere med oljefilterbrakett for Golf 1.

 

Et innsug med påsveisede dyserør (sette sprut på en gassermotor?). Ser ut som en veldig bra sveisejobb (TIG) men har ikke helt sett noen nytte i det selv :)

 

Pris: Du bestemmer (høres ikke det ut som en god deal?).

 

Oppdaterer etter hvert hvis jeg finner noe mer. Kan sikkert trylle noen bilder hvis det er interesse for det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendt deg Pm Ang seter :)

 

Hvor langt har motor`n gått?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.