#1 Skrevet Januar 29, 2013 (endret) Siden det blir lokallags møte 6 Mai som even nevnte, og kansje en tur til helgeroa, er det en flott mulighet til å få tatt noen bilder. Mye flotte lokasjoner nedover den veien! Flott og få sammlet så mange som mulig, å kansje fått med vestfold mm. også! Om vi skal få tatt noen ordentlige kjøre bilder, er ikke E-18 med dobbelfelt nedover mot Oslo langt unna, å der er det meget enkelt å få tatt noen heftige kjøre kjørebilder av bilene våre! Kom gjerne med noen ideer! Tidspunkt blir vi nok enige om nermere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2013 stiller jeg om veiene tilsier sommerdekk og snø / salt er vekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2013 Jeg dukker opp om veiforholdene har endret seg til sommerbruk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2013 Selvsagt! Veiene må være tørre, 0 snø og mulig å kunne kjøre bilen lengere en 10 meter før den må vaskes igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2013 Bra initiativ Espen! Trenger dette ! Kanskje Vestfold også er interessert i å komme til Telemark å delta på dette ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2013 Bra initiativ Espen! Trenger dette ! Kanskje Vestfold også er interessert i å komme til Telemark å delta på dette ? Dårlig respons hitil men håper flere hiver seg med ettervert Ja, håper på at medlemmer fra flere distrikter blir med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2013 jeg er med så lenge jeg ikke er på jobb når detta skjer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2013 jeg er med! angående kjøre bilder er jo 2 felten på HERRE en ok plass? lite trafikk å litt mere "naturlige" omgivelser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2013 Det er bra! Pleier å være litt mørkt der på høsten, også er det ganske kort vei, så blir ikke så tøffe bilder, men vi kan godt gjøre ett forsøk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2013 Ikke dumt! Skal følge med litt her og informere Vestfold etter hvert hvis folk ikke ser det selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 31, 2013 Det er kjempe bra! Spre det rundt, så blir vi enige om en dato! Dette blir bra! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 31, 2013 Jeg er med så sant bilen er ferdig! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 31, 2013 Jeg er sikkert med hvis jeg er i området på det tidspunktet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 31, 2013 Nå hjelper det seg her! Jo fler jo bedre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 31, 2013 Hvis d blir nærmere mai så kommer jeg med 3 biler.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2013 Er godt mulig det blir i slutten av April! Vi er avhengi av knall vær og en del pluss grader! Nermere dato blir vi enige om! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 1, 2013 jeg er også med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 5, 2013 Er såklart med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 6, 2013 Er nok med jeg og om det passer!! Og Mr Olsen skal å være med...(han kan ikke svare eller si noe her så da sier jeg det på hans veier!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 28, 2013 Skal vi gamble på en dato der vi satser på flott vær og folk kan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 28, 2013 Jepp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 28, 2013 Noen ønskede datoer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 28, 2013 Knall tiltak, vi skal jo ha ett sånt treff på Telenor Arena også, om noen vil komme dit så er dere så klart velkomne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 28, 2013 Jepp! Det skal jeg være med på uansett, per! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mars 4, 2013 Noen ønskede datoer? Dato med blå himmel you fix? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...