#26 Skrevet Mars 6, 2013 Selvfølgelig fikser jeg det! Siden det er så lite forslag, så får man vell bare pelle ut en flott dato da! Bilder må man jo ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mars 7, 2013 slutten av april en gang? en gang mellom 19 april å 6 mai? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mars 9, 2013 Jeg blir med Tar med bil og kamera 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mars 10, 2013 Må bli en gang i April ja! Tenkte kansje i midten av April, siden det er en del treff osv seinere i april. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 1, 2013 Oppdatert førstepost og dato! Hva mener folket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 1, 2013 passer bra: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 2, 2013 Satt av datoen i kalenderen Dette blir moro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 2, 2013 Det høres bra ut folkens! God motivasjon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 2, 2013 blir 100% sikkert fint vær, det har det blitt de siste 10 gangene jeg begynner på jobb etter fri 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 2, 2013 Dato satt av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 2, 2013 Satse på at været blir knall bra den dagen! Da blir det en svær softis føler jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 6, 2013 D er blir nok bra jeg er desverre på jobb da så går nok glipp av detta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 25, 2013 Nærmer seg dette også, er det noe spikret plan på hvordan dagen blir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 25, 2013 Skal vel få rota meg med på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 1, 2013 Er vi klare til helga?! tar vi en god tur, å få tatt noen bilder rundt omkring her og der! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 1, 2013 Er det nå tiltenkt og ta turen mot helgeroa ? Eller andre planer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 2, 2013 Er det helt fy og kjøre en annen bil en Vw eller Audi? Golfen er på bukker og har kun mini`n og bruke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 2, 2013 Sommerfelgene er ikke på plass enda, så jeg blir ikke med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 2, 2013 Lars; Var vell det som var planen. Men vi kan jo kjøre litt rundt i Grenland også på utkikk etter noen fete spots! Eirik; Er bare å komme med det du har det Kristian; Så deg i går, å den så godt grisefeet ut da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 2, 2013 6.mai er vell en mandag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 2, 2013 Stemmer det Thomas! Går ann å ta et kombinert lokallagsmøte og lokallagsphotoshoot Meldt kanonvær til mandag også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 2, 2013 Blir bra! tar med speilrefleksen og pc'n (som vanlig) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 2, 2013 passer bra på mandag så bare Espen skrev helga, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 2, 2013 Er vell helg hver dag for Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 2, 2013 haha:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...