#1 Skrevet Januar 29, 2013 Jeg skulle hatt en 3 volt strømforsyning til en fjernkontroll i A6'en, er det noen som vet om det finnes 3 eller 3,3 volt i bilen noe sted, evt. om noen små regulatorer jeg kan montere skjult i taket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2013 http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=3v+charger&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313&_nkw=12v+to+3v&_sacat=0. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2013 Det er vel også mulig å begrense spenningen ved å benytte et par motstander og en liten spenningsdeler, da kan du bruke strømmen ifra. f.eks kupelyset eller noe i den duren. Det billigste og letteste eksemplet jeg kommer på er å lage en liten krets bestående av en x LM317T som er både billig og svært holdbar, og en motstand for å bestemme voltuttaket, denne vil også kompensere for høyere eller lavere spenning ettersom bilen lader eller ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2013 Takk for svar begge to. En av de billige step-downene skulle gjøre nytten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...