#1 Skrevet Januar 29, 2013 Helt ny i eske HE221W: Comphjul - 60/44,2mm (finnes både vanlig og billet hjul) Turbinhjul - 52/46,6mm Maks luftmasse - 37lbs/min Maks trykk - 3bar (du trenger bare 1,8bar på 2.5TDI for 280-290hk!) Planen var å gromme opp dieselfemmeren litt, men jeg måtte skaffe meg en vogn som kan trekke litt mere tillat i vognkort... Planen var å følge denne oppskriften http://forums.swedespeed.com/showthread.php?125085 Jeg har tilpasset så turboen bolter rett på eksosmanifold til femmerdieselen og denne kan følge med, jeg har også rotert compressorhus og senterdel slik at det bolter om med olje tur/retur og compressor utløp. Jeg har også ny 3 bar mapsensor som kan følge med, av typen ekstern, siden det er ekstern sensor originalt på torpedovegg. Kan selge alt for 5000. samme som jeg ga kun for turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 30, 2013 bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 17, 2013 Ingen som vil trimme diesel rekkefemmer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 17, 2013 eg vil ha Regner med man må mappe bilen etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 17, 2013 Kjøpte denne av en kar her inne, han kunne lage chip ut fra noen loggerun. Alternativt mapping ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 20, 2013 Solgt...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 20, 2013 Klubbil? Kommer det byggetråd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 20, 2013 Blir litt ekstra trøkk i bruksbilen Kan oppdatere litt tråd om bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 20, 2013 black smoke racing! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...