#1 Skrevet Januar 30, 2013 Selger orginalrattet fra Passaten min, 07 modell. Om du har ratt uten multifunksjon kan du bruke samme airbag og dermed sparer du mange kroner! 99,9% strøkent! Rattet ligger i Ørsta på Sunnmøre, kan sendes om ønskelig.. HBO. 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2013 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2013 Selges billigere ved rask avgjørelse! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 10, 2013 Bump! Selges for kr 500,- + frakt..Dette er BILLIG! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 20, 2013 Denne tråden kan stenges. Rattet ligger nå hos meg og venter på at jeg skal bli kvitt gipsen på venstrehånda og kan skru litt bil igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...