Bytte innv. dekor paneler Audi A6 4F ?

Anbefalte innlegg

Hei, :) noen her inne som har erfaring med å bytte innvendig dekorpaneler på Audi A6 4F, tenker da på det som er rundt gearstang, på instrumentpanel, det er vel noe på dørene også. Viser på bilde hva jeg tenker på, bytte treverk mot for eksempel sølvfarget som på s-line eller sort pianolakk. Mulig det går å lakke dekor panelene også? Hvor kjøpe dekor panelene, hvordan er de festet og utførelsen av arbeidet ?

 

ppp.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alle dørlistene og den foran passasjer lirker du av med et plastverktøy eller et skrujern. Vær forsiktig da klipsene knekker lett.

Senteren er det litt verre med. Jeg finner ikke igjen den how to'en fra annet forum. Søk og du finner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hvordan du evt. bytter midtkonsoll-biten, men vet det var noen som hadde fått Møller til å gjøre det og det var grisedyrt. Sannsynligvis fordi det er litt jobb.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, dette var akkurat hva jeg søkte. Det ser ut som en lett jobb som youtube filmen viser med unntak av mittkonsollen som var detaljert beskrevet med fine ilustrasjoner. Dekoren på eBay var flotte da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk, dette var akkurat hva jeg søkte. Det ser ut som en lett jobb som youtube filmen viser med unntak av mittkonsollen som var detaljert beskrevet med fine ilustrasjoner. Dekoren på eBay var flotte da :)

 

Ja, men etterpå tenkte eg at prisen var utrolig billig, så såg eg det sto folie....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oj, jeg tenkte ikke på det men var sikker på at det var komplette dekorplater ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.