#1 Skrevet Januar 31, 2013 (endret) Selger da mitt golf MK4 Highline interiør som har stått i min bil siden den var ny i år 2000. baksetene er fine og uten skavanker, det samme er passasjerstolen, sidestøttene er også gode som nye på denne. førerstolen har et hull på sidestøtten i sideputen, dette er såpass stort at denne puten er nærmest ubrukelig. så selges først og fremst i tilfelle noen trenger rygg med gardinputer, eventuelt har et ødelagt passasjer/baksete. selges komplett eller i deler. vet ikke helt hva jeg skal sette som pris. men 2500 for alt sammen? evt. Bud. Bilder kommer snart! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2013 Bump. Har ikke noe sted å oppbevare dette, skambud tillat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2013 Bilder hjelper mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2013 ja bilder hjelpe. Kan vere interessert i bakseter:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2013 (endret) Skal få ordnet med bilder i morgen! Edit: bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Litt rot i baksete, men fikk ordna bilde av alt Som dere ser er førerstolen meget slitt ble nytt innlegg pga maks 4 bilder per innlegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...