Anbefalte innlegg

Er det noen som veit kva som er grei bredde og et til en s2 som har ABT bredding, evntuelt tips,erfaringer ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 Avant (bygget på Audi 80 B4) har vel litt større hjulbuer enn S2 coupe og sedan (bygget på 80 B3) så du kan vel fint gå for 18 tom på denne. 8,5 eller 9x18 med 225/35 eller 235/35 18 tror jeg hadde vært kult på disse. 8x18 med 215/40 fungerer sikkert også. ET er jeg usikker på, 30?

 

De orginale S4 B5 felgene elsker jeg på disse. Mr Rui som hadde denne?

rui s2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

no står det vell 8x18 et35 og 25mm spais og du har vell fortsatt ca 2cm å gå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2 Avant (bygget på Audi 80 B4) har vel litt større hjulbuer enn S2 coupe og sedan (bygget på 80 B3) så du kan vel fint gå for 18 tom på denne. 8,5 eller 9x18 med 225/35 eller 235/35 18 tror jeg hadde vært kult på disse. 8x18 med 215/40 fungerer sikkert også. ET er jeg usikker på, 30?

 

De orginale S4 B5 felgene elsker jeg på disse. Mr Rui som hadde denne?

 

ABT skjermene har plass til mykje meir, eg tenker 255 på 10" felg, eg kjøre jo 235 på 9" felg på orginal avant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ABT skjermene har plass til mykje meir, eg tenker 255 på 10" felg, eg kjøre jo 235 på 9" felg på orginal avant

 

Aha, abt breddinga ja, catcha ikke det, da stiller saken seg ganske annerledes. Men er det coupe da, avant med abt bredding finnes vel ikke? Ville uansett ungått subbing for enhver pris, og valgt hjul deretter. 9,5x18 med 245/35 f.eks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.