Anbefalte innlegg

Ingen erfaring, men det blir vel sagt at forsterket Meyle er ett av de bedre setta. Vurderte dette selv, men endte opp med et billigere sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen erfaring, men det blir vel sagt at forsterket Meyle er ett av de bedre setta. Vurderte dette selv, men endte opp med et billigere sett.

Synes dette var ganske billig også dersom det stemmer at kvaliteten er god:) Prisen er inkl. frakt så da er det bare toll og avgift igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin pris ja, hvis det bare er ekte vare da. Ender opp på ca 3518,- inkl moms.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meyle har god kvalitet på settene sine ja, det selges blandt annet her inne på tilbudstrådene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meyle har god kvalitet på settene sine ja, det selges blandt annet her inne på tilbudstrådene.

Gjorde et kjapt søk under "deler selges", men jeg fant ikke noe der. Leter jeg på feil plass kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hjelpen! Da blir det nok slutt på raklinga i forstillinga etterhvert:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er Meyle HD bestilt. Håper det blir bra:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sleng ut en liten update når du har fått settet da. Hadde vært greit å fått vite hvor lang tid det går med frakt, om det ser ut som ekte vare o.l. For prisen var veldig fin den. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten update her som forespurt. Da har settet nettopp ankommet. Ved første inspeksjon så virker dette meget bra. Komponentene er tykke og tunge, virker veldig solid. Det skal sies at jeg ikke har så mange referanser, men bare min oppfatning av hva noe solid skal være: smil : Når det gjelder om det er fake eller ikke så er delene iallefall stemplet med Meyle og serienummer. Enn så lenge har jeg trua. Skal få montert det på bilen iløpet av et par uker håper jeg.

Kan legge ut noen bilder når jeg får tid imorgen dersom dette er ønskelig(?).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med fyrstikkesker som størrelsereferanse...klassisk:)

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husk og stramme til boltene når forstillingen hviler / i vanlig høyde, visst ikke så ryker foringene rimelig kjapt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset;) det står faktisk tydelig merke på delene også...good shit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da kom det regning fra DHL på 960,- for mva. og utleggsgebyr. De skal ha fantastiske 200,- for å gjøre meg den tjenesten. På tide at en selv kan få lov til å betale toll??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte en forespørsel til Møller Lillehammer og spurte hvor mye de skal ha for å bytte komplett bærearmsett. Ba om pris på jobben + deler. Totalen var noe sjokkerende 21.200,-!!!: eek : 5.800,- av dette var for selve jobben. Godt jeg har Meyle settet liggende. Eller et hvilket som helst kinasett ville vært bedre enn den prisen. 10 kinasett for prisen av ett originalt haha... På tide for Møller å justere prisene sine....

Men nå blir settet montert på fredag. Blir en langtur til Horten i helgen, kommer med tilbakemelding på hvordan jeg opplever settet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk den på 900 og noe i postkassa en uke etterpå jeg også, men blir jo uansett dramatisk mye billigere enn å kjøpe på møller da:). Spennende og høre hvordan du opplever det, men tror det er "good shit" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første inntrykk etter 300km: Bilen virker mye strammere, og turn in er skarpere. Før ville bilen stupe en del ved oppbremsing, nå gjør den ikke det. Ujevnheter slukes og komforten er upåklagelig. Får nå mye mer feedback gjennom rattet. Dette avslørte en liten ubalanse i dekkene som jeg ikke har lagt meke til før.

Må si meg fornøyd så langt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang tid fra du bestilte tok det til du hadde delene? Føles fortsatt bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok ganske nøyaktig 1 uke før jeg fikk det på døra med dhl. Har nå kjørt 400km til og alt er bra :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke tung på rattet, sånn det kan bli med billigkit? Jeg er jo 99% sikker på at dette er ekte, så da skulle det ikke være noen fare, men greit å vite sånn i tilfelle:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble ikke tung på rattet, sånn det kan bli med billigkit? Jeg er jo 99% sikker på at dette er ekte, så da skulle det ikke være noen fare, men greit å vite sånn i tilfelle:)

Ikke merket noe forskjell på rattet. Annet enn at alt føles strammere:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters. Da blir det nok å bestille til min bil også, selv om den skal ha en annen type som koster noen kroner mer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan legge til at jeg har det samme settet, fra akkuratt samme selger på ebay. Har kjørt med det siden starten av november og ikke opplevd noe feil med det :-)

Fikk og den irriterende regningen fra dhl på ca 1k i ettertid :-/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir nok dette settet! Er det gratis frakt nå også? Jeg har quattro hva med deler der bak? Vet jeg må bytte ennforing der bak iallefall!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.