#1 Skrevet Januar 31, 2013 Hei Hvordan komme til tåkelyspæren foran på en Audi A4 B8 enklest mulig så man får byttet dem? Gidder ikke knote og sløse bort altfor mye tid for å finne det ut. Har Bi-Xenon, non-sline om det hjelper. Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2013 Napp fast og bestemt ut dekslet, må være litt forsiktig da klips har en tendends til å knekke. Deretter løsner du tre torxskruer og kobler ledningen av. Voilà! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2013 Alternativ som blir nevnt andre plasser er faktisk å skru løs innerskjermen å så komme til lyktene den veien, ta av ledningen og skifte pære. Men eg brukte samme metode Bjørn nevnte her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2013 Takk for svar, så skal jeg prøve det Så bare i instruksjonsboka der det står "Gjelder for biler: med halogenfjernlys" for den metoden dere nevner, så ville ikke ta noen sjanser da jeg har Bi-Xenon! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2013 Gjort det maaaange ganger på A4en jeg hadde, spiller ingen rolle om man har xenon eller ei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...