#1 Skrevet Januar 31, 2013 Da har det seg sånn at etter jeg har fått flyttet over motorn ifra RS6'n til S6'n så får jeg ikke kontakt med Engine i VCDS, og bilen starter ikke... Men når jeg prøver å sette på S6 ECU'n så får jeg kontakt med Engine via VCDS. Noen som har vært borti dette? Er det CAN-Bus overføring av ECU på 2003 mod RS6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2013 Nå har jeg aldri vert borti ditt tilfelle og er ikke ekspert, men har sett flere andre plasser i Vw/Audi biler at de lager kontakter som ser helt like ut men ledningene er ikke likt plassert i kontaktene. Har du sjekket at det faktisk er likt på begge bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2013 Fant problemet, motorstyringen ifra 2003 rs6 skal ha positiv spenning inn på pinne 21, 3 og 62 på motorstyringen. S6n fra 2000 får bare inn på pinne 3 og 62 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...