Hvordan få byttet ut til led pærer i passat 3bg?

Anbefalte innlegg

Heisan!

Jeg driver med å skal bytte ut alle kupepærene med ledpærer, men sliter med å få ut enkelte av lampene. noen som veit hvordan man får ut lampene i baksete og bagasjen? og hvordan man får ut pærene på de under dørene?

Takk på forhånd:)

Mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan de er med de andre. Men de som sitter under døra må du ta av taktrekket. Det er 2 skruer under trekket, og 1 skrue bak "håndtaket" bak. på førerdøra må du av med plastikkdelen bak håndtaket til knappene så ta av panelet, der ser du 3 skruer som må løsnes. Vis ikke kanskje du har flaks å bare måtte ta av de 2 skruene i bånn og bøye trekket litt for å ta lysa ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke hvordan de er med de andre. Men de som sitter under døra må du ta av taktrekket. Det er 2 skruer under trekket, og 1 skrue bak "håndtaket" bak. på førerdøra må du av med plastikkdelen bak håndtaket til knappene så ta av panelet, der ser du 3 skruer som må løsnes. Vis ikke kanskje du har flaks å bare måtte ta av de 2 skruene i bånn og bøye trekket litt for å ta lysa ut.

har fått ut lampa, men får ikke av dekselet som dekker til selve pæra, kan ta bilde når jeg kommer hjem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var innom møller på veien hjem og de viste meg åssen jeg fikset det, så nå har jeg fått ordnet det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.