#1 Skrevet Februar 1, 2013 (endret) Heisan! Jeg driver med å skal bytte ut alle kupepærene med ledpærer, men sliter med å få ut enkelte av lampene. noen som veit hvordan man får ut lampene i baksete og bagasjen? og hvordan man får ut pærene på de under dørene? Takk på forhånd:) Mvh Espen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2013 Vet ikke hvordan de er med de andre. Men de som sitter under døra må du ta av taktrekket. Det er 2 skruer under trekket, og 1 skrue bak "håndtaket" bak. på førerdøra må du av med plastikkdelen bak håndtaket til knappene så ta av panelet, der ser du 3 skruer som må løsnes. Vis ikke kanskje du har flaks å bare måtte ta av de 2 skruene i bånn og bøye trekket litt for å ta lysa ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2013 Vet ikke hvordan de er med de andre. Men de som sitter under døra må du ta av taktrekket. Det er 2 skruer under trekket, og 1 skrue bak "håndtaket" bak. på førerdøra må du av med plastikkdelen bak håndtaket til knappene så ta av panelet, der ser du 3 skruer som må løsnes. Vis ikke kanskje du har flaks å bare måtte ta av de 2 skruene i bånn og bøye trekket litt for å ta lysa ut. har fått ut lampa, men får ikke av dekselet som dekker til selve pæra, kan ta bilde når jeg kommer hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2013 Var innom møller på veien hjem og de viste meg åssen jeg fikset det, så nå har jeg fått ordnet det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...