#1 Skrevet Februar 1, 2013 Hei! Skal ut med 5 trinns 01a kasse og inn med 01e kasse i 20vt competition`en jeg har.. har giroverføringa, men trengs det også ny slavesylinder, drivakslinger og mellomaksel.. eller kan jeg bruke akslinger og slave som før...? Greit å vite før jeg setter igang så alt blir ferdig ila en kveld:) takk for svar=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2013 ingen som har et svar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2013 Har du 100 eller 108mm indre drivledd på 01A kassen? 01E har 108mm i utgangspunktet. Mellomaksling må byttes til en som er kortere da 01E er ca 25mm lengre enn 01A. Clutchsylinder tror jeg er den samme. Travers på 5 og 6 trinns modeller er også forskjellige, men med enn spacer kan man bruke 5trinns travers med 01E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2013 100mm indre aksler på Comp + små hjulagerhus fram. Mener det også er annen utveksling, ikke 4,11 på Comp. Dvs du må ha: 01E kasse, kortere mellomaksel, bakdiff med samme utveksling som kassa, passende drivaksler og hjulagerhus framme + div. Du kan lese litt i denne tråden så får du litt mer oversikt: http://forum.vacn.no/showthread.php?187499-Bygge-om-til-5-bolts-undestell-og-drivverk-for-Audi-80-90-Coupe-B3-og-B4 mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2013 jeg har 5 bolts nav, rs2 bakdiff++ så da trenger jeg 01e kasse med overføringer, spacer til ene girkassefestet på 5 trinns travers og kortere mellomaksel.. vil jeg tro=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2013 I følge ETKA er det 4.11 på 16v modeller som jeg antar Comp'n kommer under? Bakasel er også lik som på alle andre inkl RS2, med eneste unntak muligens størrelsen på flensene(100/108mm) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 21, 2015 sålenge man har 6-trinns travers(coupe med 2.8) trenger man kun s2/rs2 girkassebraketter? 5-trinns travers så trenger man en spacer i tillegg til s2/rs2 girkassebraketter? http://store.034motorsport.com/transmission-mount-bracket-pair-rs2-replica-01e-into-small-chassis.html?___SID=U dette kitet skal vel funke her kan men vel bestille med spacer i tilegg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...