#1 Skrevet Februar 1, 2013 Vurderer å selge en klokke jeg har liggende grunnet lite bruk. Må skifte batteri ellers er klokken være hel og pen. Klokken har dato og stoppeklokke. Spec: Rustfri stål urkasse, Citizen 0560 urverk, vantett 300m, gjenget krone. Klokken ligger i orginal boks med papirer. Kan sende bilde på mail/mms til interesserte. Pris ca 500kr (?!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2013 Send bilde på 94498745, er interessert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2013 Er og interesert,95800312 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2013 LEgg ut bilde her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2013 Da har jeg sendt bilde til Mats og Andreas. Skal se om jeg får lagt ut ordentlige bilder i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2013 Har ikke fått noe bilde. Sendt til rett nr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...