#26 Skrevet Februar 8, 2013 40-50 bilder som har en bil spesielt i fokus, 103 kjørende på banen, enkel matte vil tilsi at ikke alle pr dato ikke kan havne her da. Vil vel si at jeg har de riktige bekjentskapene, men ingen bilder av min bil heller. Vi får nok bare konkludere med at fotografer er vår tids billakkerere, hehehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 8, 2013 40-50 bilder som har en bil spesielt i fokus, 103 kjørende på banen, enkel matte vil tilsi at ikke alle pr dato ikke kan havne her da. Vil vel si at jeg har de riktige bekjentskapene, men ingen bilder av min bil heller. Vi får nok bare konkludere med at fotografer er vår tids billakkerere, hehehehe LÅL ! du skrudde jo hele dagen he he ... men noen a bilene som står i grøfta kan man jo bare bruke samma bildene fra 2-3 år tilbake... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 8, 2013 LÅL ! du skrudde jo hele dagen he he ... men noen a bilene som står i grøfta kan man jo bare bruke samma bildene fra 2-3 år tilbake... Jo, vet det, men kjørte jo fortsatt opp over en tank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 8, 2013 Synd man må kjøre av/ kjøre i stykker bilen,ha de riktige bekjentskapene eller ha en spesiell bil for å bli tatt bilde av. Får ta med egen fotograf neste gang. Bare en observasjon altså, ingen klaging... Det kommer litt fler bilder på http://www.vacn.no om ikke lenge. Så kommer det noen nye i TP før vi skal forsøke å laste opp noen høyoppløselige bilder i et galleri på http://www.vacn.no, så da får vi se om observasjonen din er korrekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 9, 2013 siden jeg ikke engang var der skal jeg ikke klage over at min bil ikke er på bildene men jeg vil heller si TAKK til dere som legger mye tid å arbeid i å ta flotte treff bilder ! Er gøy både for de som var på treff og de som var hjemme å se bilder fra kjøringa: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 9, 2013 Mye bra bilder Kan du sjå om du har noen bilder av en sølvfarga a4 stasjonsvogn Joachim med nr 46 ? Siden det er en bildetråd så er her er noen av de jeg tok med mobilen ihelga iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 9, 2013 hva var det første bilde der ? en traktor som har kjørt i grøfta ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 9, 2013 Var en buss som kom imot som hadde truffet venstre framhjul på traktoren, såg styyygt ut men gikk heldivis bra slik jeg forsto du ser såvidt bussen bak bilen forann meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 9, 2013 Synd man må kjøre av/ kjøre i stykker bilen,ha de riktige bekjentskapene eller ha en spesiell bil for å bli tatt bilde av. Får ta med egen fotograf neste gang. Bare en observasjon altså, ingen klaging... Jeg tar opp denne en gang til jeg, selv om du sier at du ikke klager, men bare observerer... Det handler nemlig ikke om å ha en spesiell bil, å måtte kjøre i stykker eller at du må kjenne noen for å bli tatt bilde av. Jeg forsøker alltid å få tatt bilder av ALLE bilene som er utpå banen på treff. Men så er det noen faktorer som spiller inn da, jeg er ikke supermann, så jeg treffer ikke med blinkskudd hver gang noen kjører forbi. Ikke er jeg ute og tar bilder hele tiden heller (selv om jeg tror jeg var ute på isen 10-12 timer i Funäs). Så da blir det sånn at de som kjører mye, de blir sannsynligvis tatt bilde av oftere. Flere bilder gir større sjans for noe som er "verdt" å legge ut. For jeg bryr meg litt om hvordan bildene jeg tar ser ut. Jeg gidder ikke å legge ut noe som er feileksponert, totalt ute av fokus eller hvor bilen er avkappa eller noe, selv om det kanskje er artig for deg å se det alikevel. Også er jeg litt jålete da. Jeg synes biler som spruter litt snø er artig. Jeg synes biler som overstyrer ser kulere ut på bilder enn de som understyrer. Også synes jeg det er litt artigere å ta bilde av biler som ser skikkelige ut enn de som ser ut som om de ramler fra hverandre før de kjører ut på banen. Så jålete er jeg faktisk at jeg synes det er artigere med de bilene som har blitt vasket før de kjører på banen, selv om det er en banebil. For alt dette gjør at bildet faktisk ser bedre ut... Også er jeg så jålete at jeg synes det er litt kjipt å få sånne tilbakemeldinger når jeg faktisk kjørte nesten 100 mil for å ta bilder. Og bare for å vise deg at du tar feil, her er noen "helt vanlige biler som jeg ikke vet hvem er og som ikke har kjørt i filler". Mye bra bilder Kan du sjå om du har noen bilder av en sølvfarga a4 stasjonsvogn Joachim med nr 46 ? Siden det er en bildetråd så er her er noen av de jeg tok med mobilen ihelga iallefall Det har jeg ikke helt oversikt over. Jeg tror det, og da kommer det enten i artikkelen på vacn.no, i TP og/eller i albummet som blir lagt ut etterhvert. Jeg har desverre ikke mulighet til å leite igjennom over 1000 bilder etter bilder av enkeltbiler. Det tar meg sikkert bare 15-25 minutter å finne de og få noe brukbart ut av råbildet, men om jeg skulle gjort det for selv bare en fjerdedel av de som kjørte så vil det ta meg over 10 timer til sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 9, 2013 (endret) Woohoo.... nå kan jeg bevise at S4`n var på banen , og ikke bare havarerte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 10, 2013 (endret) Jeg klager ikke Joachim Syns det er fantastisk gjort av deg å legge ut bilder fra treffet Kjekt å sjå bilder av biler fra treffet selv om det ikke er av min egen :-) Edit: Bildene dine er helt råe :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 10, 2013 Noen som har bilder av en hvit typ 89 med stålfelger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 10, 2013 Tok ikke så veldi mye bilder under treffet da bilen fungerte ganske greit så kjøringa sto mer i fokus Men ett stemningsbilde ifra fjellet over til Tydal på vei hjem ble det; 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 10, 2013 Og bare for å vise deg at du tar feil, her er noen "helt vanlige biler som jeg ikke vet hvem er og som ikke har kjørt i filler". / Bare før at va litt pirkete, men dette er ikke noe heilt vanlig bil, det er Thomas Rønning me Rolsen. Og før at va enda mer pirkete, passasjeren er Robert Slinning, absolut ingen vanlig person. All cred til dej Joachim før jålete og tøffe bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 10, 2013 Bare før at va litt pirkete, men dette er ikke noe heilt vanlig bil, det er Thomas Rønning me Rolsen. Og før at va enda mer pirkete, passasjeren er Robert Slinning, absolut ingen vanlig person. All cred til dej Joachim før jålete og tøffe bilde. ...men bilen ser fortsatt ut som en haug. 10 minutter med polering på dørene og litt lakkstift der lakken har flasset av, så ser det brått ut som en bra bil og vips, bildet blir mye bedre, uavhengig av hvem som kjører og sitter på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 10, 2013 Man skal ikke pynte på ei rose... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 10, 2013 En liten videosnutt fra kjøringen med "ny" isbil (-96 A4 1.8 TQ). Må en del justering til både på bil og sjåfør før det blir noe særlig fart, men morro var det alikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 26, 2013 Da var det kommet 21 nye bilder (+8 gamle) bilder i en artikkel på vacn.no http://vacn.no/artikler/367-vintertrefffunas2013 Kommer det flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...